Forsikringsskader

Oversigt: Sådan forløber en forsikringsskade hos Hinshøj Caravan A/S

  1. Meld skaden til dit forsikringsselskab
    • Kontakt dit forsikringsselskab og oplys, at Hinshøj Caravan A/S er dit værksted.
    • Du har oprettet en sag, som du senere kan afbryde, hvis det ikke kan betale sig.

  2. Kontakt os med praktiske oplysninger
    • Udfyld skadeskemaet (se link eller skema øverst på siden).
    • Vedlæg billeder af skaden, hvis muligt.
    • Vi hjælper dig videre, når vi har modtaget dine oplysninger.

  3. Taksering af skaden
    • Forsikringsselskabet vurderer, om skaden skal repareres eller vognen købes fri.
    • Ved vurdering, at skaden ikke kan repareres til en rimelig pris, kan de vælge at købe vognen.
    • Du får den aktuelle markedsværdi, ikke nypris.
    • Du kan fortsætte med at bruge vognen, indtil den skal repareres (typisk indenfor 2-3 år).

  4. Reparationen
    • Når skaden er takseret, reparerer vi vognen efter gældende forskrifter.
    • Vi er certificerede af Teknologisk Institut.
    • Alle mærker kan repareres hos os.
    • Mulighed for at lade vognen stå til vinterreparation dog på eget ansvar i vores udendørsarealer bag hegn.

  5. Aflevering
    • Når reparationen er færdig, vasker vi campingvognen.
    • Du får en klarmelding og aftaler et tidspunkt for afhentning.
    • Husk at have en klar aftale, før du kommer for at hente vognen.

Har du spørgsmål eller brug for yderligere vejledning, er du velkommen til at kontakte os.