Forsikringsskader
Oversigt: Sådan forløber en forsikringsskade hos Hinshøj Caravan A/S
- Meld skaden til dit forsikringsselskab
- Kontakt dit forsikringsselskab og oplys, at Hinshøj Caravan A/S er dit værksted.
- Du har oprettet en sag, som du senere kan afbryde, hvis det ikke kan betale sig.
- Kontakt os med praktiske oplysninger
- Udfyld skadeskemaet (se link eller skema øverst på siden).
- Vedlæg billeder af skaden, hvis muligt.
- Vi hjælper dig videre, når vi har modtaget dine oplysninger.
- Taksering af skaden
- Forsikringsselskabet vurderer, om skaden skal repareres eller vognen købes fri.
- Ved vurdering, at skaden ikke kan repareres til en rimelig pris, kan de vælge at købe vognen.
- Du får den aktuelle markedsværdi, ikke nypris.
- Du kan fortsætte med at bruge vognen, indtil den skal repareres (typisk indenfor 2-3 år).
- Reparationen
- Når skaden er takseret, reparerer vi vognen efter gældende forskrifter.
- Vi er certificerede af Teknologisk Institut.
- Alle mærker kan repareres hos os.
- Mulighed for at lade vognen stå til vinterreparation dog på eget ansvar i vores udendørsarealer bag hegn.
- Aflevering
- Når reparationen er færdig, vasker vi campingvognen.
- Du får en klarmelding og aftaler et tidspunkt for afhentning.
- Husk at have en klar aftale, før du kommer for at hente vognen.
Har du spørgsmål eller brug for yderligere vejledning, er du velkommen til at kontakte os.